Názov školy | Spojená škola de La Salle, Čachtická 14, Bratislava |
Adresa školy | Čachtická 14, 831 06 Bratislava |
Telefón | 02/44881705 |
sekretariat@lasalle.sk | |
WWW stránka | https://www.lasalle.sk |
Priezvisko, meno | Telefón | Služ. mobil | |||
---|---|---|---|---|---|
Riaditeľka | Mgr. Mariana Jurašková | 02/44881705 | riaditel@lasalle.sk | od 01.08.2021 | |
Riaditeľ | Mgr. Jacek Chaciński | 02/44881705 | riaditel@lasalle.sk | do 31.07.2021 | |
ZRŠ | Mgr. Mariana Jurašková | 02/44881705 | juraskova@lasalle.sk | ||
ZRŠ | PaedDr.. Eva Baračková | 02/44881705 | barackova@lasalle.sk | ||
ZRŠ | Mgr. Martin Forisch | 02/44881705 | forisch@lasalle.sk |
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | |
---|---|---|
predseda | Mgr. Zuzana Krásna | krasna@lasalle.sk |
pedagogickí zamestnanci | Mgr. Zuzana Buntová | buntova@lasalle.sk |
ostatní zamestnanci | Iveta Zsoldosová | zsoldosova@lasalle.sk |
zástupcovia rodičov | Ing. Martin Miškolci | miskolci.martin@gmail.com |
Ing. Michaela Hauptvogel | michaela.hauptvogel@gmail.com | |
Ing. Martin Babík | mbabik@tmcservisk.sk | |
Mgr. Jana Ferencová | ferencova@mfl.sk | |
zástupca zriaďovateľa | PaedDr. Mária Hodžová | hodzova@lasalle.sk |
Mgr. Maciej Dziambor | dziambor@lasalle.sk | |
Ing. Martin Ponduša | pondusa@mpspol.sk | |
Mgr. Ľubica Ivančíková | ivancikova@lasalle.sk |
Názov | Inštitút školských bratov |
Sídlo | Kovácsová 53/469, 85110 Bratislava |
Telefón | 02/62859405 |
skolskibratia@lasalle.sk |
V školskom roku 2020/2021 sa uskutočnilo zasadnutie Rady školy trikrát. Na októbrovom zasadnutí sa prerokovala záverečná správa za školský rok 2019/2020, na aprílovom zasadnutí plán práce RŠ, správa o hospodárení subjektu SŠ za rok 2020, bolo vyhlásené výberové konanie a na júnovom zasadnutí boli členovia oboznámení s výsledkami maturitných skúšok, prijímacieho konania do 1.ročníkov, s návrhom na počty prijímaných žiakov v šk. roku 2022/2023 a uskutočnilo sa výberové konanie na riaditeľa našej školy.
Na Rade školy sa riešili aj otázky týkajúce sa plánovaných aktivít organizovaných školou a otázky týkajúce sa napr. skvalitňovania vybavenia školy.
Poradné orgány školy
Pedagogická rada zasadala v školskom roku 2020/2021 celkom 5 krát. Programom na zasadnutiach pedagogickej rady boli: oboznamovanie sa s legislatívou, prerokovanie Školského poriadku, plánovanie výchovno-vzdelávacej činnosti, návrhy aktivít školy a ich organizačné zabezpečenie, výchovno-vzdelávacie výsledky za jednotlivé klasifikačné obdobia, spolupráca s inštitúciami participujúcimi na výchove a vzdelávaní, závery z vnútro školskej kontroly.
Predmetové komisie a metodické združenie zasadali v školskom roku 2020/2021 4x prezenčnou aj dištančnou formou. Postupovalo sa podľa plánov jednotlivých MZ a PK. Činnosť MZ a PK bola zameraná na skvalitňovanie výchovno-vzdelávacieho obsahu, výmenu poznatkov a skúseností, analýzy výchovno-vzdelávacích výsledkov a spoluprácu s rodičmi.
MZ a PK sa stretávali s vedením školy podľa vopred vypracovaného ročného harmonogramu stretnutí online formou alebo prezenčne.
V školskom roku 2020/2021 pracovali na Spojenej škole de La Salle tieto metodické združenia a predmetové komisie, v zastúpení nasledovných predmetov a ich vedúcich:
Spoločensko-vedné predmety (slovenský jazyk a literatúra, dejepis, občianska výchova, geografia): Mgr. Krásna Zuzana
Výchovné predmety (telesná výchova, výtvarná výchova, hudobná výchova, technická výchova, katolícke náboženstvo): Mgr. Fietko Grzegorz
Prírodovedné predmety (matematika, fyzika, informatika, chémia, biológia, technika, svet práce): PaedDr. Hodžová Mária
Cudzie jazyky (anglický jazyk, nemecký jazyk, francúzsky jazyk): Mgr. Rompfová Ľubica
Metodické združenie (slovenský jazyk a literatúra, matematika, prvouka, vlastiveda, prírodoveda, anglický jazyk, telesná výchova, výtvarná výchova, hudobná výchova, pracovné vyučovanie): Mgr. Ivančíková Ľubica
Pastoračná komisia: Mgr. Jurašková Mariana
Školský podporný tím pôsobí na našej škole v súlade s § 130 školského zákona a § 21 a 24n. zákona 138/2019 o pedagogických a odborných zamestnancoch od školského roku 2020/2021. Tvorí ho školská psychologička, ktorá je zároveň kariérnou poradkyňou, špeciálna pedagogička, sociálna pedagogička, ktorá je zároveň aj koordinátorkou prevencie a asistenti učiteľa. Tím spolupracuje s vedením školy, s učiteľmi, vychovávateľmi, rodičmi a žiakmi, ako aj s členmi Centra pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie (CPPPaP), Vajnorská 98/D, Bratislava 3 a s ďalšími externými subjektmi. Členovia školského podporného tímu poskytujú nasledujúce služby žiakom, rodičom a učiteľom: intervencie a reflexie so žiakom/žiakmi, učiteľmi, rodičmi po konflikte alebo ťaživej situácii, mediácia a podpora spolupráce rodiča a učiteľa, kariérne poradenstvo žiakom a rodičom, preventívne programy v triedach, depistáže, hospitácie v triedach, besedy, diskusie a vzdelávania, účasť na rodičovských združeniach.
Počet žiakov školy: 516
Počet tried: 25
Podrobnejšie informácie:
Ročník: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
počet tried | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 2 | 2 | 2 | 1 | 24 |
počet žiakov | 68 | 59 | 62 | 90 | 75 | 50 | 50 | 40 | 25 | 519 |
z toho ŠVVP | 1 | 2 | 2 | 3 | 4 | 3 | 9 | 7 | 4 | 35 |
z toho v ŠKD | 47 | 40 | 26 | 32 | 145 |
Pracovný pomer | Počet pedag. prac. | Počet nepedag. prac. | Počet úväzkov pedag. prac. | Počet úväzkov nepedag. prac. |
---|---|---|---|---|
TPP | 40 | 10 | 37,31 | 8,61 |
DPP | 20 | 1 | 17,28 | 1 |
Znížený úväzok | 12 | 4 | 6,59 | 1,61 |
ZPS | 3 | 3 | 2,55 | 2 |
Na dohodu | 1 | 1 |
počet | nekvalifikovaných | kvalifikovaných | spolu |
---|---|---|---|
učiteľov | 0 | 41 | 41 |
vychovávateľov | 0 | 7 | 7 |
asistentov učiteľa | 0 | 4 | 4 |
spolu | 0 | 52 | 52 |
Trieda | Predmet | Počet hodín týždenne |
---|---|---|
5.A | THD | 1 |
5.B | THD | 1 |
5.B | VYV | 2 |
6.A | THD | 1 |
6.B | THD | 1 |
7.A | ANJ | 3 |
7.A | VYV | 2 |
8.A | THD | 1 |
9.A | THD | 1 |
8.A | TSV | 2 |
Pr. | TSV | 2 |
Sk. | TSV | 2 |
Te. | TSV | 2 |
Ka. | TSV | 2 |
Sx. | TSV | 2 |
Sp. | TSV | 2 |
Ok. | TSV | 2 |
Názov súťaže | Počet žiakov | okr. kolo | kraj. kolo | národ. kolo | medzinár. kolo |
---|---|---|---|---|---|
Kľúč od pevnosti | 4 | ||||
Čarovný les | |||||
Otec nablízku/literárna časť | 32 | ||||
Otec nablízku/výtvarná časť | 168 | ||||
Geografická olympiáda kat. E | 14 | 7.,11.,14. | |||
Geografická olympiáda kat. F | 19 | 5.,6.,7. | |||
Geografická olympiáda kat. G | 12 | 6.,7.,11. | |||
Dejepisná olympiáda kat. C | 9 | 6.,9. | |||
Dejepisná olympiáda kat. D | 10 | 8. | |||
Dejepisná olympiáda kat. E | 6 | 4. | |||
Dejepisná olympiáda kat. F | 12 | 2. | |||
Slovenský jazyk a literatúra kat. B | 9 | 1., 2., 3. | |||
Slovenský jazyk a literatúra kat. A | 9 | 1., 2., 3. | |||
Najkrajší list | 1 | 4. | |||
Olympiáda z francúzskeho jazyka | 2 | bez umiestnenia | |||
Matematická olypiáda | 15 | ||||
Pytagoriáda | 140 | 3. | |||
IQ olympiáda | 1 | ||||
Chemická olympiáda | 7 | 1. | |||
Biologická olympiáda | 3 | 2x1. | 2x1. | ||
Fyzikálny korešpondenčný seminár | 1 | ||||
Maks | 10 | ||||
Klokan | 23 | ||||
Maxík | 38 | ||||
iBobor | 32 | ||||
Olympiáda ľudských práv | 1 |
Kultúrno-spoločenské aktivity školy
V prvom polroku školského roka 2020/2021
Na 1. stupni ZŠ boli naši prváci pasovaní za žiakov našej školy.
Dňa 7. a 8.5. sa konal v našej škole zápis do 1. ročníka.
Dňa 28.6. sa triedy 2.A,B,C,3.B a 4.A,B zúčastnili regionálnej výstavy starých hračiek a školských potrieb v Rači.
Naša škola sa počas celého školského roka zapájala do rôznych charitatívnych akcií a zbierok ako sú adventná zbierka a ďalšie.
Naša škola sa každoročne zapája do medzinárodného projektov - „Medzinárodné lasalliánske dni mieru“ a „Milión detí sa modlí ruženec“ (18.10.)
Pastoračná komisia v tomto školskom roku iniciovala udeľovanie pochvál žiakom a študentom našej školy.
Duchovná obnova pre pracovníkov školy sa konala štyrikrát v školskom roku. Triedne sväté omše sa konali každý štvrtok pre ZŠ a každý pondelok pre GŠB.
Sviatosť zmierenia pre žiakov sa konala v prvý piatok každý mesiac. Z dôvodu mimoriadnej situácie od októbra 2020 sa niektoré triedy nestihli zúčastniť triednych duchovných obnov. V pláne je presunutie týchto duchovných obnov do ďalšieho školského roka.
Žiaci VII.A triedy zrealizovali finančnú zbierku na podporu projektov" Adopcia na diaľku" pre žiačku Mercedi Tosna z Haiti a "Vzdelávanie Pigmejov v Kamerune".
Zápis do I.ročníka ZŠ
Škola počas
mimoriadnej situácie zabezpečila zápis do prvého ročníka ZŠ elektronicky
v stanovenom termíne a následne s postupným uvoľňovaním opatrení
aj prezenčne dňa 29. a 30. 5.2020.
Na základe
elektronického prihlásenia prišli rodičia (aj s dieťaťom) na zápis v stanovenom čase. Dieťa si
prinieslo vlastné farbičky. Po príchode do školy si ho prevzala p. učiteľka.
Rodičia absolvovali krátky pohovor.
Zápis prebehol v súlade s aktuálnymi hygienicko –
epidemiologickými nariadeniami.
·
Pri
ceste do školy sa žiaci a rodičia riadili
aktuálnymi opatreniami ÚVZ SR a pokynmi RÚVZ.
·
Žiaka
v budove školy sprevádzal vždy len jeden zákonný zástupca.
·
Stanovením
presného času sme minimalizovali zhromažďovanie osôb pred základnou školou.
·
Zabezpečili
sme dezinfekciu rúk všetkých osôb pri
vstupe do budovy, a to dezinfekčným prostriedkom vhodne umiestneným.
·
Žiaci aj rodičia mal rúško všade vo vnútorných priestoroch
základnej školy
SŠ de La Salle je dlhodobo zapojená do viacerých projektov.
LAACCE - medzinárodné vzdelávanie v rámci provincie
ASSEDIL - projekt pre vedúcich pracovníkov sa v tomto roku z dôvodov pandémie nekonal
Modrá škola - voda pre budúcnosť je dlhodobý vzdelávací program Bratislavskej vodárenskej spoločnosti.Hlavným cieľom je systematické budovanie pozitívneho vzťahu mladých ľudí k pitnej vode ako produktu, ktorý má svoju hodnotu rovnako ako každý iný produkt potrebný pre život človeka.
Zdravá škola - je projekt na podporu zdravia a výchovy k zdravému spôsobu života. Hlavným cieľom projektu je vytváranie podmienok na zastavenie zhoršujúceho sa zdravotného stavu detí. Preto jednotlivé úlohy sú zamerané na odstránenie negatívnych faktorov pôsobiacich na zdravý vývin detí a na podporu ich zdravého prostredia, v ktorom žijú.
Školské mlieko - tento projekt vyzýva deti, aby konzumovali mliečne výrobky a prijímali vyváženú stravu. Zároveň zohráva vzdelávaciu úlohu podporovaním rozvoja správnych stravovacích a výživových návykov, ktoré vydržia po celý život.
Školské ovocie - je pravidelné zabezbečovanie dodávok ovocia a zeleniny alebo vybraných výrobkov z ovocia a zeleniny do škôl. Cieľom je zvýšiť spotrebu ovocia a zeleniny u detí predškolského a školského veku, zmeniť stravovacie návyky u detí už v rannom školskom veku, znížiť výskyt nadhmotnosti a obezity u detí, podporiť zdravú výživu a zvýšiť informovanosť o výživovej hodnote jednotlivých druhov ovocia a zeleniny.
DofE - Medzinárodná cena vojvodu z Edinburghu
•program je súčasťou celosvetovej Medzinárodnej ceny vojvodu z Edinburghu založenej v roku 1956 (na Slovensku od roku 2007)
•rozvoj mladých ľudí v 4 oblastiach (rozvoj talentu, dobrovoľníctvo, šport a dobrodružná expedícia)
DofE 2020/ 2021: do programu sa zapojilo 21 študentov, na bronzovú úroveň 8 študentov; na striebornú úroveň sa prihlásilo 13 študentov
Traja študenti z triedy Sexta sa zapojili do projektu "International Essay Contest for Young People - The Goi Peace Foundation"
Projekt Adopcia na diaľku - podpora žiačky Mercredi Tosna z Haiti
Projekt Lasallian Christmas Message - spolupráca školy s lasalliánskymi školami vo svete na tému "Vianočný odkaz"
V školskom roku 2020/2021 sme začali projekt Pomáhajúce profesie v edukácii detí a žiakov II. v rámci ktorého na našej škole pracujú štyria asistenti učiteľa, školský psychológ a sociálny pedagóg.
Dátum poslednej inšpekčnej kontroly: 03.05.,10.05. a 20.05.2021
Druh inšpekcie: Tematická - Kontrola zabezpečenia, priebehu a výsledkov prijímacieho konania na gymnáziu
Výsledok inšpekčnej činnosti: Prijímacie konanie sa uskutočnilo v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a internými predpismi školy. Úroveň obťažnosti zadaných úloh v 4 -ročnom vzdelávacom programe zo SJL aj z MAT bola nízka. Úroveň obťažnosti zadaných úloh v 8- ročnom vzdelávacom programe zo SJL bola vysoká a z MAT nízka.
Budova na Detvianskej ulici má 9 tried, učebňu PC (počítač pre každého žiaka v triede, prípadne pre prácu vo dvojiciach), počítač a dataprojektor v každej triede, samostatne odborne audio-video vybavenú učebňu jazykov. Na škole je tiež niekoľko prenosných zariadení schopných preinštalovať bielu tabuľu na interaktívnu. V budove na Čachtickej ulici má škola 7 kmeňových tried II. stupňa ZŠ a 9 kmeňových tried gymnázia. Každá miestnosť je vybavená dataprojektorom a audio systémom. Ďalej sa na výučbu INF a CJ využívajú dve multimediálne učebne a dve jazykové učebňe. Na výučbu prírodovedných predmetov sa využíva laboratórium. Škola má k dispozícii aj kaplnku a študovňu. Kaplnka sa využíva na triedne sväté omše a duchovné obnovy. Študovňa na mimovyučovacie aktivity a krúžkovú činnosť. Pre žiakov celej školy sú v tejto budove k dispozícií dve telocvične. V obidvoch budovách sú učiteľom k dispozícií celkovo 4 kopírovacie stroje. Každý učiteľ má svoj pridelený notebook. WiFi aj pevné pripojenie k sieti je k dispozícii vo všetkých učebniach v obidvoch budovách.
Počas mimoriadnej situácie škola zabezpečila potrebnú výpočtovú techniku pre dištančné vzdelávanie približne piatim žiakom zo sociálne znevýhodneného prostredia.
Všetci vyučujúci mali počas mimoriadnej situácie k dispozícii pracovný notebook na realizáciu dištančného vzdelávania.
V školskom roku 2020/2021 sme obnovili počítačový park, nakúpili sa nové notebooky pre učiteľov a obnovilo sa počítačové vybavenie (sytém Raspberry) v jednej počítačovej učebni v budove na Detvianskej ulici a v jednej počítačovej miestnosti v budove na Čachtickej ulici.
Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky: naša škola dosiahla veľmi dobré výsledky v celoslovenských predmetových olympiádach a to najmä v francúzskom jazyku, matematike, geografii, dejepise a chémii. Medzi ďalšie úspechy patria prvé priečky v hudobných, v recitačných a literárnych súťažiach.
Oblasti, v ktorých sú nedostatky a je potrebné úroveň výchovy a vzdelávania zlepšiť: práca žiakov s IKT na vyučovaní
Návrh opatrení:
V nasledujúcom školskom roku bude potrebné zlepšiť prácu s talentovanými ako aj so slaboprospievajúcimi žiakmi vo forme konzultačných hodín a v spolupráci s ich rodičmi.V ďalšom školskom roku sa budeme vo vyučovacom procese viac orientovať na vedenie žiakov k intenzívnejšiej a systematickejšej práci s IKT, rozvíjaniu čitateľskej a finačnej gramotnosti a tiež práci s informáciami na vyučovaní.
Školská jedáleň i napriek rekonštrukcii stále nepostačuje potrebám našich stravníkov. Bude potrebné zmeniť akustické charakteristiky priestoru za účelom zníženia hluku počas obedov a perspektívne zväčšiť jej priestory.
Ďalším negatívom je vysoká spotreba papiera na kopírovanie za účelom doplnenia študijných materiálov.
V nasledujúcom školskom roku bude potrebné pokračovať v ďalšom systematickom vzdelávaní pedagógov v práci s technológiami potrebnými k dištančnému vzdelávaniu. Škola bude naďalej zabezpečovať zlepšovanie vybavenia potrebného na IKT, zabezpečovať servis týmto zariadeniam a tiež venovať pozornosť dostatočnému internetovému pripojeniu.
Škola bude z dôvodu lepšej flexibility v nasledujúcom roku musieť pristúpiť k istým úpravám kurikula a bude zavádzať podporné služby kvôli lepšiemu vysporiadaniu sa s mimoriadnymi situáciami, ktoré môžu v budúcnosti nastať.
Bude potrebné nastaviť aj špeciálny systém hodnotenia, ktorý bude záväzný pre všetky zúčastnené strany vyučovacieho procesu v čase
mimoriadnych situácií.
V rámci Zdravého životného štýlu sa chceme viac venovať aj zdravotníckej príprave žiakov. V prvouke aj na hodinách matematiky venovať väčšiu pozornosť utvrdzovaniu učiva o čase. Navzájom sa budeme informovať o problémoch, ktoré sa vyskytnú pri našej práci. Chceme spoločne hľadať východiská z týchto problémov. Vo vybraných triedach na I. stupni ZŠj budeme vyučovať metódou CLIL. Vo všetkých ročníkoch si na začiatku školského roka nastavíme pri klasifikácii váhu známok. Naďalej budeme svoju pozornosť zameriavať aj na deti z málo podnetného prostredia a problémové deti.
Dištančné
vzdelávanie
Silné stránky
dištančného vzdelávania:
-
Redukcia učiva, eliminácia memorovania, nárast interdisciplinárneho
vyučovania a prepojenia s praxou
-
Hľadanie nových spôsobov motivácie, zníženie frekvencie testovania
(klasifikovania vo forme testov či ústneho skúšania) – žiaci to hodnotia ako
obdobie s menším tlakom (stresom)
-
Time manažment
-
Vytvorenie pracovných návykov (systému práce)
-
Prospieva žiakom s poruchami autistického spektra (menej rušivých
momentov, pocit 1 to 1 tandemu učiteľ – žiak, úlohy sa dali rozložiť a robiť
v individuálnom tempe)
-
Poskytuje priestor na vtiahnutie rodiča do vzdelávacieho procesu (efekt
závisí od funkčnosti rodiny/hodnotového nastavenia/momentálnej ekonomickej,
zdravotnej a pracovnej situácie rodičov).
-
Ak deti dostali
podporu rodičov vo forme pevného denného režimu a pracovného systému, zvyčajne
profitovali z dištančného štúdia. Vedeli si úlohy rozložiť, vrátiť sa k nim,
diskutovať o nich s rodičmi.
-
Učí deti samostatnosti.
-
Zlepšuje IT zručnosti.
-
Spätná väzba od žiakov a rodičov
-
priestor pre
intenzívnejšiu osobnú prácu a komunikáciu s učiteľom, zodpovednosť ,
individuálna invencia a tvorivosť.
-
kontrola každej DU,
sprístupnený digitálny obsah,
-
možnosť
individuál. spojenia a konzultácií
Slabé stránky
dištančného vzdelávania:
-
Slabé IT zručnosti, absencia zaškolenia
-
Nedostatočné technologické možnosti (nevýkonný internet, výpadky
internetu, jedno digitálne zariadenie na viac používateľov a pod.)
-
Pracovne vyťažení rodičia (home office alebo práca mimo domu)
-
Nepodnetné domáce prostredie (deti bez podpory rodičov, bez kontroly)
-
Nejasné smernice ministerstva, protirečivé interpretácie smerníc, veľmi
rôznorodá prax
-
Nutnosť používania internetu a digitálnych technológií ohrozuje
zraniteľných žiakov, ktorým chýba sebadisciplína či kontrola autoritou –
existuje riziko vzniku závislosti a zneužitia digitálnych technológií na
veci, ktoré nesúvisia so štúdiom
-
Nekomunikácia rodič – škola – žiak. Sporadické sledovanie Edupage,
hromadenie úloh, zmeškanie termínov.
-
Nedostatočné nástroje na zefektívnenie spolupráce so žiakmi z menej
podnetného/problémového prostredia
-
absencia
skupinovej práce a dynamiky, chýbajúca priama diskusia a zdieľanie,
absencia priamej interakcie.
-
ťažko
dosiahnuteľná spätná väzba v prípade niektorých žiakov.
-
nedá sa vylúčiť
či každý žiak pracoval samostatne.
-
kvalita
signálu/sekanie/, online testy malá variabilita /+ nemožnosť vylúčiť
spoluprácu, použitie poznámok ,či učebnice/
Žiaci 1. ročníkov ZŠ boli v školskom roku 2020/2021 hodnotení slovne.
Trieda | ANJ | BIO | DEJ | FYZ | GEG | HUV | CHE | INF | KNB | MAT | NEJ | OBN | PDA | PVO | SJL |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | |||||||||||||||
I.B | |||||||||||||||
II.A | 1 | 1,05 | 1 | 1,11 | |||||||||||
II.B | 1 | 1 | 1 | 1,06 | |||||||||||
II.C | 1 | 1 | 1 | 1,18 | |||||||||||
III.A | 1,26 | 1 | 1,26 | 1,11 | 1,21 | ||||||||||
III.B | 1,05 | 1 | 1,19 | 1,14 | 1,24 | ||||||||||
IV.A | 1,21 | 1 | 1,07 | 1,07 | 1 | ||||||||||
IV.B | 1,17 | 1 | 1,11 | 1,06 | 1,22 | ||||||||||
V.A | 1,54 | 1,25 | 1,21 | 1,38 | 1 | 1,25 | 1,17 | 1,88 | |||||||
V.B | 1,43 | 1,26 | 1,39 | 1,39 | 1 | 1,04 | 1,35 | 1,74 | |||||||
VI.A | 1,24 | 1,86 | 1,86 | 1,71 | 1,62 | 1 | 1 | 1,57 | 1,52 | 1,1 | 1,86 | ||||
VI.B | 1,39 | 1,44 | 1,28 | 1,39 | 1,22 | 1 | 1 | 1,28 | 1,28 | 1,17 | 1,94 | ||||
VII.A | 1,59 | 1,77 | 2 | 1,73 | 1,55 | 1,05 | 1,68 | 1,5 | 2 | 1,73 | 1,05 | 1,7 | |||
VIII.A | 1,46 | 2 | 2,12 | 2,04 | 1,92 | 1,12 | 2,12 | 1 | 2 | 2,4 | 1,33 | 1,4 | 1,84 | ||
IX.A | 1,59 | 1,18 | 1,94 | 2,24 | 1,35 | 1,76 | 1,76 | 1,71 | 2,36 | 1,18 | 2,29 |
Trieda | Spr | THD | TSV | VLA | VYV |
---|---|---|---|---|---|
I.A | 1 | ||||
I.B | 1 | ||||
II.A | 1 | ||||
II.B | 1 | ||||
II.C | 1 | ||||
III.A | 1 | 1,05 | |||
III.B | 1 | 1,14 | |||
IV.A | 1 | 1,14 | |||
IV.B | 1 | 1 | |||
V.A | 1 | 1 | 1,04 | 1 | |
V.B | 1 | 1 | 1 | 1 | |
VI.A | 1 | 1,33 | 1 | ||
VI.B | 1 | 1,28 | 1 | ||
VII.A | 1 | 1 | 1,05 | 1,18 | |
VIII.A | 1 | 1,2 | 1,52 | ||
IX.A | 1 | 1,06 | 1 | 1 |
Trieda | Počet | Vyznamenaní | Veľmi dobre | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní | Správanie 2 | Správanie 3 | Správanie 4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 22 | 0 | 0 | 22 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
I.B | 22 | 0 | 0 | 22 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
II.A | 19 | 19 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
II.B | 18 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
II.C | 11 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
III.A | 19 | 17 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
III.B | 22 | 20 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
IV.A | 16 | 13 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
IV.B | 18 | 17 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
V.A | 24 | 19 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
V.B | 23 | 15 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
VI.A | 22 | 12 | 7 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
VI.B | 18 | 14 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
VII.A | 24 | 15 | 4 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
VIII.A | 28 | 11 | 7 | 7 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 |
IX.A | 18 | 6 | 8 | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Celkový počet uchádzačov na 8 ročné gymnázium: 56
Nastúpili v septembri 2021: 30
Celkový počet uchádzačov na 4 ročné gymnázium: 9
Z dôvodu nedostatočného záujmu sa 1. trieda 4-ročného štúdia neotvorila.
Počet prijatých prihlášok na vzdelávaniena 8- ročné štúdium: 56
Počet prijatých prihlášok na vzdelávaniena 4- ročné štúdium: 16
Na 8 - ročné štúdium vykonalo prijímaciu skúšku úspešne (splnilo podmienky prijatia): 50 uchádzačov
Na 4 - ročné štúdium vykonalo prijímaciu skúšku úspešne (splnilo podmienky prijatia):11 uchádzačov
Trieda | Študijný (učebný) odbor | Zameranie |
---|---|---|
Prima | 7902 J gymnázium | |
Sekunda | 7902 J gymnázium | |
Tercia | 7902 J gymnázium | |
Kvarta | 7902 J gymnázium | |
Kvinta | 7902 J gymnázium | |
Sexta | 7902 J gymnázium | |
Septima | 7902 J gymnázium | |
Oktáva | 7902 J gymnázium | |
I.G | 7902 J gymnázium |
Trieda | ANJ | BIO | DEJ | FRJ | FYZ | GEG | HUV | CHE | INF | KNB | KAJ | MAT | NEJ | OBN | SEB |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prima | 1,15 | 1,1 | 1,71 | 1,4 | 1 | 1 | 1,7 | 1,77 | 1,1 | ||||||
Sekunda | 1,6 | 1,25 | 1,2 | 1,1 | 1,35 | 1 | 1,35 | 2 | 1,8 | 1,05 | |||||
Tercia | 1,31 | 1,5 | 1,38 | 1,25 | 1 | 1,5 | 1,13 | 1,63 | 2,13 | 1 | |||||
Kvarta | 1,68 | 1,29 | 1,14 | 2,14 | 1,79 | 1,64 | 1,64 | 1,5 | 1,79 | 1,9 | 1,07 | ||||
Kvinta | 1 | 1,13 | 2,31 | 1,63 | 1 | 1,54 | 1,17 | 1,88 | 2,18 | ||||||
Sexta | 1,83 | 1,57 | 1,48 | 2,44 | 1,83 | 1,26 | 2,09 | 1,7 | 1,57 | 2,3 | 2,64 | ||||
Septima | 1,52 | 1,8 | 1,48 | 2,11 | 2,16 | 1,16 | 1,92 | 1,84 | 1,52 | 2,38 | 3 | 1,44 | |||
Oktáva | 1,15 | 1,15 | 1,29 | 1,1 | 1,05 | 2,08 | 1,1 | 1 | |||||||
I.G | 1,64 | 2,21 | 2,14 | 1,57 | 2,14 | 1,86 | 2,64 | 2,43 |
Trieda | SEF | SEG | SEC | SEN | SEM | SSJ | SJL | SPS | Spr | TSV | UKL | VYV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prima | 1,35 | 1 | 1 | 1 | ||||||||
Sekunda | 1,35 | 1 | 1,05 | |||||||||
Tercia | 1,38 | 1 | 1,07 | |||||||||
Kvarta | 1,82 | 1 | 1,04 | |||||||||
Kvinta | 1,83 | 1 | 1 | 1 | ||||||||
Sexta | 2,39 | 1 | 1,18 | |||||||||
Septima | 1,92 | 1 | 1,24 | |||||||||
Oktáva | 2,67 | 1 | 1 | 1 | 1,73 | 1,5 | 1,4 | 1 | 1 | 1,16 | ||
I.G | 2,36 | 1 | 1 | 1,21 |
Trieda | Počet | Vyznamenaní | Veľmi dobre | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní | Správanie 2 | Správanie 3 | Správanie 4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prima | 20 | 15 | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sekunda | 20 | 13 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Tercia | 16 | 12 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kvarta | 28 | 12 | 12 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kvinta | 24 | 11 | 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sexta | 23 | 7 | 8 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Septima | 27 | 7 | 10 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Oktáva | 20 | 13 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
I.G | 14 | 3 | 6 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
1. Dotácie zo štátneho rozpočtu na žiakov
https://www.vykazy.sk/vksoh/2020/ssz/protokol.php?id_prot=MYVGNRUXMD
2. Príspevky na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným zabezpečením školy od rodičov alebo inej osoby, ktorá má voči žiakovi vyživovaciu povinnosť
žiadne
3. Finančné prostriedky prijaté za vzdelávacie poukazy a spôsob ich použitia v členení podľa financovaných aktivít
https://www.vykazy.sk/vksoh/2020/ssz/protokol.php?id_prot=MYVGNRUXMD
4. Finančné prostriedky získané od rodičov alebo zákonných zástupcov žiakov, právnických osôb alebo fyzických osôb a spôsob ich použitia v členení podľa finančných aktivít. za účtovný rok 2020 LASALLIAN - rodičovské združenie
príjem 2% dane - 2708,98 €
rodičovský príspevok - 9740 €
Príjem spolu - 12 448,98 €
Bankové poplatky - 33,40 €
Benefičné stretnutie - 100,00 €
Keramická dielňa - 360,00 €
Oprava školy - 6 000,00 €
Ovocie - 751,83 €
Mikulášske darčeky - 240,00 €
Ostatné (knihy,ceny a iné) - 884,62 €
Výdavky spolu - 8369,85 €
5. Iné finančné prostriedky získané podľa osobitných predpisov
V minulom školskom roku fungovalo občianske združenie Lasallian, ktorého členom sú aj zástupcovia rodičov všetkých tried školy. Títo členovia sú rozdelení do troch subkomisií nasledovne: 1. komisia - I. stupeň ZŠ, 2. komisia - II. stupeň ZŠ a nižšie gymnázium a 3. komisia - vyššie gymnázium, ktoré sa stretávajú min. 2 - krát ročne. Rozdelenie do vyššie spomínaných subkomisií bolo dané kvôli funkčnejšiemu a efektiívnejšiemu riešeniu problémov žiakov podobného veku.
V rámci udržiavania príjemnej rodinnej atmosféry na škole, sa kládol dôraz na vzájomné stretnutia žiakov, učiteľov a rodičov aj v rámci voľného času. Rodičia zvyčajne oceňujú čas a námahu, ktorý škola vynakladá pre správny a všestranný vývoj detí nielen morálne, ale aj finančnou výpomocou (dobrovoľný rodičovský príspevok).
Činnosť školy bola v školskom roku 2020/2021 podstatne ovplyvnená dištančným vzdelávaním a situáciou spojenou s COVID-19. Úprava vyučovania počas dištančného vzdelávania prebiehala v súlade s metodickými pokynmi Štátneho pedagogického ústavu a MŠVVaŠ.
Vypracovali: Mgr. Jacek Chaciński, Mgr. Mariana Jurašková
V Bratislave, 13. októbra 2021
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa: 26.10.2021
Powered by aSc EduPage